001.1061
Sandrews > 001.1061
Pregunta'ns!
He llegit i accepto la Política de privacitat
Preu: 925.000 €
4800 m2
57000 m2
10 hab.
4 banys
PONT DE MOLINS


Descripció

Gran finca situada molt a prop de la població de Figueres, envoltada de zona de vinyes, en una propietat que per les seves característiques de construcció és un tipus Cortijo. Amb una edificació total de 4.800 m2, repartits en diferents estances, com magatzems i diferents cellers, que anteriorment eren per a l'elaboració de vi. Actualment disposa de 5,7 hectàrees de terreny. L'edificació habitable és de 754 m2. L'habitatge principal consta menjador independent, ampli saló amb llar de foc, cuina office, dos banys amb banyera i sis dormitoris.
La casa de masovers té saló menjador, cuina dos banys complet i quatre dormitoris. A la planta baixa té un gran saló per a reunions amb llar de foc, i una zona de despatx.
La propietat té moltíssimes possibilitats, tant per negoci del sector vinícola, com per a servei de restauració, hoteler, turisme rural, o per a una hípica. Hi ha un pla especial aprovat pel qual es pot construir en un lateral de la finca una gasolinera, un supermercat, o un petit hotel, a part d’altres possibilitats més.
No dubti en demanar més informació.

10 Habitacions
Superfície construïda 4800 m2
4 Banys
Superfície terreny 57000 m2
Traster
Vistes
Terrassa

Vols estar informat sobre les nostres novetats?

APIS HOMOLOGADOS DE:


© Copyright 2023 Sandrews - Tots els drets reservats.